Szczegóły wymiany
Status Wymiany:
Odebrane
Ocena wystawiona przez Zamawiającego:
5 - wyśmienicie
Wybrana forma wysyłki:
list polecony
list polecony
Data zamówienia: 2016-08-29 21:17
Data realizacji: 2016-09-01 09:17
Data odbioru: 2016-09-05 17:12
Data realizacji: 2016-09-01 09:17
Data odbioru: 2016-09-05 17:12
Jak mówić by nas słuchano : psychologia pozytywnej komunikacji
Stan: nowy / nieużywany
1PKT 0,10zł
Forma wysyłki
list zwykły, list polecony
Zasięg wysyłki
Polska
Czas realizacji
3 dni robocze
Szczegóły przedmiotu
- Autor: Majewska-Opiełka Iwona
- Gatunek: Poradniki
- Format: miękka okładka
- Rok wydania: 2010
- Język: polski
- Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
- Opis fizyczny: 171 s. ; 17x14 cm.
Opis przedmiotu
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego Iwona Majewska-Opiełka tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat pozytywnej komunikacji. W jej najnowszej książce znajdziesz rzetelną, podana w przystępny sposób wiedzę na ten temat , która sprawi, że nasze relacje z drugim człowiekiem będą pełniejsze.
• Podstawy pozytywnej komunikacji
• Wiedza na temat konstruowania czytelnego przekazu
• Podstawowe informacje o cechach dobrego słuchacza
Świetna książka o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę Czytelnika na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Książka ta to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
• Podstawy pozytywnej komunikacji
• Wiedza na temat konstruowania czytelnego przekazu
• Podstawowe informacje o cechach dobrego słuchacza
Świetna książka o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę Czytelnika na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Książka ta to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
Ostatnia zmiana: 2016-07-19 16:01
Komentarz Wystawiającego
Wystawiający nie skomentował jeszcze tej transakcji
Komentarz Zamawiającego
Bardzo dziękuję :)