Szczegóły wymiany
Status Wymiany:
Odebrane
Ocena wystawiona przez Zamawiającego:
5 - wyśmienicie
Wybrana forma wysyłki:
list polecony
list polecony
Data zamówienia: 2013-10-07 13:02
Data realizacji: 2013-10-10 21:32
Data odbioru: 2013-10-11 11:20
Data realizacji: 2013-10-10 21:32
Data odbioru: 2013-10-11 11:20
Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Stan: bardzo dobry / prawie jak nowy
Książka raz czytana. Ciut porysowana okładka, poza tym stan bdb.
250PKT 25,00zł
Forma wysyłki
list zwykły, list zwykły priorytetowy, list polecony, odbiór osobisty: Gdynia
Zasięg wysyłki
Polska
Czas realizacji
6 dni roboczych
Szczegóły przedmiotu
- Autor: Lindstrom Martin
- Tłumaczenie: Magdalena Zielińska
- Gatunek: Socjologia
- Format: miękka okładka
- Rok wydania: 2009
- Język: polski
- Wydawca: Znak
- Opis fizyczny: 205s.
- Seria: Punkty przełomowe
Opis przedmiotu
Z okładki:
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor "Zakupologii" rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
"Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle." -- Philip Kotler
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor "Zakupologii" rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
"Lektura tej książki sprawi, że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle." -- Philip Kotler
Ostatnia zmiana: 2013-04-07 0:19
Komentarz Wystawiającego
Dziękuję i życzę udanej lektury. Swoją drogą, poczta miło zaskoczyła mnie szybkością działania w ramach tego samego województwa.
Komentarz Zamawiającego
Wszystko ok. Dziękuję i pozdrawiam!