Dodaj przedmiot

Szczegóły wymiany

Status Wymiany:
Odebrane

Ocena wystawiona przez Zamawiającego:
5 - wyśmienicie

Wybrana forma wysyłki:
paczkomat Inpost

Data zamówienia: 2020-06-01 15:04
Data realizacji: 2020-06-02 18:46
Data odbioru: 2020-06-04 15:20

Święty spokój

Stan: dobry / widoczne ślady użytkowania

Raz czytana.

50PKT 5,00zł

Forma wysyłki

odbiór osobisty: Ostróda, paczkomat Inpost

Zasięg wysyłki

Polska

Czas realizacji

7 dni roboczych

Zobacz pełny opis »

Szczegóły przedmiotu

  • Autor: Gibas Jarosław
  • Gatunek: Psychologia
  • Format: miękka okładka
  • Rok wydania: 2018
  • Język: polski
  • Wydawca: Helion
  • Opis fizyczny: 276 s. ; 14.0x21.0cm

Opis przedmiotu

Emocje? Weź to na spokojnie!
W teorii wiemy o nich bardzo wiele. Gorzej z praktyką. Dlaczego, mimo że rozumiemy, skąd na przykład bierze się w nas złość i rodząca się pod jej wpływem agresja, mimo że pojmujemy, jak bardzo jest ona niszcząca i nieracjonalna, wciąż się jej poddajemy? Potem musimy naprawiać szkody - przepraszamy i tłumaczymy się z głupot, które popełniliśmy. Dlaczego życie tak wielu osób wypełnione jest nieujarzmionym lękiem, poczuciem winy, niską samooceną, stresem, gniewem, smutkiem? Czemu wielu z nas świat emocji kojarzy się wyłącznie z cierpieniem czy wręcz, jak w przypadku odrzucenia – z fizycznym bólem? Na wszystkie te pytania istnieje tylko jedna odpowiedź: wciąż nie wykształciliśmy w sobie zdolności niezbędnych do zarządzania własnymi emocjami i nadal pozwalamy na to, by to one zarządzały nami.

Nauczenie się zarządzania emocjami nie należy do łatwych, ale nie jest też niemożliwe. By odnieść w tym sukces, należy zarówno zrozumieć mechanikę działania emocji u siebie i u innych ludzi, jak i przećwiczyć odpowiednie narzędzia radzenia sobie z konkretnymi emocjami. I właśnie w ten sposób została skonstruowana ta książka: w pierwszej części opisano mechanizmy powstawania i działania emocji z perspektywy badań naukowych, dzisiejszej wiedzy o emocjach oraz wielowiekowych tradycji mistycznych czy kulturowych. Druga część została poświęcona kilkunastu kluczowym emocjom najczęściej zgłaszanym jako sprawiające problemy przez pacjentów terapii, a także klientów indywidualnych procesów wsparcia. Narzędzia zawarte w drugiej części książki zostały sprawdzone we własnej praktyce pracy autora – podczas warsztatów, szkoleń czy indywidualnych procesów pracy z klientem.
Ostatnia zmiana: 2020-05-30 17:36

Zgłoś naruszenie

Komentarz Wystawiającego

Wystawiający nie skomentował jeszcze tej transakcji

Komentarz Zamawiającego

Dziękuje, bardzo szybka wysyłka.

Wystawiający

Zamawiający

Katalog przedmiotów