Szczegóły wymiany
Status Wymiany:
Odebrane
Ocena wystawiona przez Zamawiającego:
5 - wyśmienicie
Wybrana forma wysyłki:
paczkomat Inpost
paczkomat Inpost
Data zamówienia: 2020-05-11 19:00
Data realizacji: 2020-05-26 07:19
Data odbioru: 2020-05-26 16:13
Data realizacji: 2020-05-26 07:19
Data odbioru: 2020-05-26 16:13
Pilot ci tego nie powie
Stan: bardzo dobry / prawie jak nowy
1PKT 0,10zł
Forma wysyłki
paczkomat Inpost, Paczka w Ruchu
Zasięg wysyłki
Polska
Czas realizacji
3 dni robocze
Szczegóły przedmiotu
- Autor: Smith Patrick
- Tłumaczenie: Sawicka Jolanta
- Gatunek: Reportaż
- Format: miękka okładka
- Rok wydania: 2019
- Język: polski
- Wydawca: Muza
- Opis fizyczny: 432 s. ; 14.0x20.5cm
Opis przedmiotu
Podróż samolotem to dla wielu z nas sprawa skomplikowana, kłopotliwa i często przerażająca, a ponadto spowita aurą tajemniczości. Od momentu, w którym przechodzimy przez drzwi terminala, atakują nas polecenia – stań tu, zdejmij buty tam, opróżnij kieszenie do tej kuwety, zapnij pas, zrób to, odłóż tamto – oraz lawina informacji. Większość dochodzi do nas nie bezpośrednio, lecz przez mikrofon; niektórych niedosłyszymy, innych nie zrozumiemy, jedne nas onieśmielają, innymi czujemy się zakłopotani.
Chcąc służyć pomocą, Patrick Smith, pilot linii lotniczych i autor popularnej strony internetowej askthepilot.com, atrakcyjnie przekazuje nam wiedzę o nowoczesnym lotnictwie:
Jak to się dzieje, że samoloty latają Uczciwie i wprost o turbulencjach, szkoleniu pilotów i bezpieczeństwie Prawda o opóźnieniach, zatłoczeniu i dysfunkcjonalności nowoczesnych lotnisk Mity i błędne wyobrażenia o powietrzu w kabinie pasażerskiej i automatyce w kokpicie Terroryzm potraktowany z dystansem i prowokacyjne spojrzenie na środki bezpieczeństwa Ceny biletów lotniczych, skargi związane z rozmieszczeniem pasażerów i kłopoty z obsługą klientów przez linie lotnicze Barwy i kultura korporacyjna linii lotniczych, które uwielbiamy postponować
Chcąc służyć pomocą, Patrick Smith, pilot linii lotniczych i autor popularnej strony internetowej askthepilot.com, atrakcyjnie przekazuje nam wiedzę o nowoczesnym lotnictwie:
Jak to się dzieje, że samoloty latają Uczciwie i wprost o turbulencjach, szkoleniu pilotów i bezpieczeństwie Prawda o opóźnieniach, zatłoczeniu i dysfunkcjonalności nowoczesnych lotnisk Mity i błędne wyobrażenia o powietrzu w kabinie pasażerskiej i automatyce w kokpicie Terroryzm potraktowany z dystansem i prowokacyjne spojrzenie na środki bezpieczeństwa Ceny biletów lotniczych, skargi związane z rozmieszczeniem pasażerów i kłopoty z obsługą klientów przez linie lotnicze Barwy i kultura korporacyjna linii lotniczych, które uwielbiamy postponować
Ostatnia zmiana: 2020-01-15 19:33
Komentarz Wystawiającego
Wystawiający nie skomentował jeszcze tej transakcji
Komentarz Zamawiającego
Bardzo dZiękuję :-)