Szczegóły wymiany
Status Wymiany:
Odebrane
Ocena wystawiona przez Zamawiającego:
5 - wyśmienicie
Wybrana forma wysyłki:
list zwykły
list zwykły
Data zamówienia: 2016-08-27 16:24
Data realizacji: 2016-08-29 11:49
Data odbioru: 2016-08-31 18:19
Data realizacji: 2016-08-29 11:49
Data odbioru: 2016-08-31 18:19
Wiwat agencja!
Stan: bardzo dobry / prawie jak nowy
Przed rabatem:
120PKT 12,00
60PKT 6,00
Forma wysyłki
list zwykły
Zasięg wysyłki
Polska
Czas realizacji
3 dni robocze
Szczegóły przedmiotu
- Autor: Mayle Peter
- Gatunek: Literatura piękna
- Format: miękka okładka
- Rok wydania: 2000
- Język: polski
- Wydawca: Prószyński i S-ka
- Opis fizyczny: 115, [2] s. ; 20 cm.
- Seria: (Biblioteczka Konesera)
Opis przedmiotu
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować - a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób...
Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający!
Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający!
Ostatnia zmiana: 2011-10-20 19:47
Komentarz Wystawiającego
Bardzo dziękuję.
Pozdrawiam :)
Komentarz Zamawiającego
Wszystko super. Pozdrawiam.