Dodaj przedmiot

Szczegóły wymiany

Status Wymiany:
Odebrane

Ocena wystawiona przez Zamawiającego:
5 - wyśmienicie

Wybrana forma wysyłki:
list zwykły

Data zamówienia: 2016-08-27 16:24
Data realizacji: 2016-08-29 11:49
Data odbioru: 2016-08-31 18:19

Wiwat agencja!

Stan: bardzo dobry / prawie jak nowy

Przed rabatem:

120PKT 12,00

Po rabacie:

60PKT 6,00

Forma wysyłki

list zwykły

Zasięg wysyłki

Polska

Czas realizacji

3 dni robocze

Zobacz pełny opis »

Szczegóły przedmiotu

  • Autor: Mayle Peter
  • Gatunek: Literatura piękna
  • Format: miękka okładka
  • Rok wydania: 2000
  • Język: polski
  • Wydawca: Prószyński i S-ka
  • Opis fizyczny: 115, [2] s. ; 20 cm.
  • Seria: (Biblioteczka Konesera)

Opis przedmiotu

Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować - a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób...

Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający!
Ostatnia zmiana: 2011-10-20 19:47

Zgłoś naruszenie

Komentarz Wystawiającego

Bardzo dziękuję. Pozdrawiam :)

Komentarz Zamawiającego

Wszystko super. Pozdrawiam.

Wystawiający

Zamawiający

Katalog przedmiotów