Dodaj przedmiot

Uzależnienia 2.0

Stan: bardzo dobry / prawie jak nowy

300PKT 30,00zł

Przedmiot nie jest w tej chwili dostępny do wymiany

Forma wysyłki

list zwykły

Zasięg wysyłki

Polska

Czas realizacji

5 dni roboczych

Szczegóły przedmiotu

  • Autor: Alter Adam
  • Tłumaczenie: Gomola Aleksander
  • Gatunek: Popularnonaukowa
  • Format: miękka okładka
  • Rok wydania: 2022
  • Język: polski
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Opis fizyczny: 368 s. ; 15.0x23.0cm

Opis przedmiotu

Oderwij wzrok od smartfona i dowiedz się, dlaczego to takie trudne!

Żyjemy w epoce uzależnień. Obsesyjnie sprawdzamy, czy pojawiła się nowa wiadomość w naszej skrzynce mailowej, nowy wpis na Facebooku albo polubienie na Instagramie. Godzinami oglądamy kolejne odcinki seriali i filmiki na YouTube’ie. Ale przede wszystkim, średnio przez trzy godziny każdego dnia wpatrujemy się w ekrany naszych smartfonów. Prawie połowa z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a dzieci wychowane w świetle ekranów mają kłopoty z budowaniem więzi z rówieśnikami w świecie rzeczywistym.

Adam Alter przekonuje, że w odpowiednich okolicznościach każdy z nas może się uzależnić, a twórcy nowych mediów dbają o to, by takich pokus stworzyć jak najwięcej. Odsłaniając mechanizmy uzależnień behawioralnych, autor wyjaśnia, dlaczego jest nam tak trudno oprzeć się udogodnieniom oferowanym przez współczesne technologie.

Uzależnienia 2.0 tłumaczą, w jaki sposób możemy bardziej świadomie korzystać z nowych mediów, a dzięki temu łatwiej się komunikować, zarządzać finansami i wytyczać granice miedzy pracą a rozrywką. A co najważniejsze, pokazują jak zmniejszyć szkodliwy wpływ nowych uzależnień na zdrowie nasze i naszych dzieci.

”Jak gdyby chcąc jeszcze dobitniej wyrazić swoje przesłanie, Adam Alter napisał książkę, która uzależnia, o tym, skąd się biorą nasze dzisiejsze uzależnienia. Przedstawia w niej fascynującą i pilnie potrzebną analizę jednego z najbardziej niepokojących zjawisk współczesnych czasów.”
Malcolm Gladwell

Adam Alter jest wykładowcą marketingu w Stern School of Business Uniwersytetu Nowojorskiego, pisarzem i publicystą. W 2009 roku obronił doktorat z psychologii społecznej na Uniwersytecie Princeton. Prowadził zajęcia na wielu amerykańskich uczelniach, w tym na Harvardzie, Yale i MIT. Autor książki Siła podświadomości: co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?, która znalazła się na liście bestsellerów dziennika „The New York Times”. Współpracuje m.in. z takimi gazetami jak: „The New York Times”, „The New Yorker”, „The Atlantic”, „WIRED”, „Slate”, „The Washington Post” i „Popular Science”.
Ostatnia zmiana: 2022-08-01 15:27
Liczba odsłon: 0
Zgłoś naruszenie lub błędne dane przedmiotu

Wystawiający

Jak zamawiać przedmioty

Żeby zamówić przedmiot musisz posiadać odpowiednią liczbę punktów.

Punkty możesz zyskać wystawiając do wymiany własne przedmioty.

W każdej chwili możesz również kupić dowolną liczbę punktów w serwisie.

Katalog przedmiotów