Brak weryfikacji konta

Pytania i odpowiedzi dotyczące funkcjonalności serwisu

Brak weryfikacji konta

Postprzez sparrowsspirit » 21 sie 2015, o 14:15

Potrzebuję skontaktować się z administratorem portalu, czy jest to możliwe? Wysłałem przelew w celu zweryfikowania konta, jednak od dwóch dni czekam na przeprowadzenie tej operacji. Chcę się upewnić czy przelew na pewno dotarł.
Pozdrawiam
sparrowsspirit
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 sie 2015, o 07:23

Re: Brak weryfikacji konta

Postprzez susan » 21 sie 2015, o 18:39

Najszybciej uzyskasz odpowiedź, jak napiszesz prywatną wiadomość http://www.finta.pl/user/admin
susan
 
Posty: 110
Dołączył(a): 10 sie 2011, o 20:09

Re: Brak weryfikacji konta

Postprzez admin » 22 sie 2015, o 07:09

Pierwsza sprawa odnośnie weryfikacji konta. Weryfikacja może nastąpić dopiero po zaksięgowaniu płatności, co trwa zwykle 1-2 dni roboczych od wysłania przelewu.

Druga sprawa dotycząca kontaktu z administratorem. Poniżej przedstawiam kilka kanałów komunikacji:

1. Strona "Kontakt" (link dostępny zawsze w stopce na dole strony) - http://www.finta.pl/contact
2. Wiadomość prywatna do użytkownika admin. Można ją wysłać po wejściu na profil użytkownika - http://www.finta.pl/user/admin (dzięki Susan :) )
3. Pytanie na forum - forum przeglądam regularnie i zawsze reaguję na pytania
admin
 
Posty: 1143
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron