Apel do Użytkowników

Podziel się swoją opinią na temat książek.

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Monika » 9 wrz 2012, o 19:46

Nutinka, jestem w stanie wyobrazić sobie taką sytuację. I wiele innych też. Ale wtedy możesz napisać do mnie właśnie to, co napisałaś powyżej. I jest ok. Nie czuję się robiona w balona, tylko cierpliwie czekam.
Denerwują mnie sytuacje, gdy:
1. osoba zamawia książkę, odebrała ją, odbioru nie potwierdza, chociaż na fincie jest kilka razy dziennie i do tego nie odpowiada na wiadomości.
2. osoba zamawia książkę, po czym wyjeżdża na wakacje, bez uprzedzenia, że taka sytuacja będzie miała miejsce.
Może nie mam racji, ale takie są moje odczucia.
Monika
 
Posty: 27
Dołączył(a): 21 cze 2012, o 10:04

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez delvet » 9 wrz 2012, o 20:48

Aktualnie jest tylko taki zapis w Regulaminie:
Artykuł 10.
Zobowiązania Zamawiającego
Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania o odebraniu przesyłki w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych poprzez zmianę statusu transakcji na Odebrany.




Wydaje mi się, że mylnie interpretujecie, że trzeba potwierdzić odebranie w ciagu 3 dni od chwili wysłania.
Wg. mnie należałoby napisać, że w ciagu 3 dni od chwili jej otrzymania, ewentualnie 14 dni od chwili wysyłki..
A co jeżeli przesyłka "nadejdzie" po 7 dniach?
Takie przypadki też się zdarzają, szczególnie jeżeli punktem wyjścia przesyłki jest duże miasto.
Potwierdzać odbiór przesyłki, której się nie otrzymało?
delvet
 
Posty: 243
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 08:42

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Ananka » 9 wrz 2012, o 22:01

NIKT nie interpretował tych 3 dni od chwili wysłania... Monika mówi o odebraniu i złośliwym nieoznaczaniu statusu "odebrane" przez kilka dni.
Ja osobiście nie miałam takiego przypadku, aż tak mi się też nie spieszy; no i cieszę się, że w ogóle zamawiają, także nie jestem w stanie nic Monice zaproponować, żadnego rozwiązania podać oprócz darmowych bo nieoprocentowanych pożyczek "po znajomości" ;)
Wg mnie ten zapis jest oczywisty i nie trzeba nic zmieniać. Można tylko dodać uświadamiający skutek (dzięki temu Wystawiający dostanie swoje punkty). Przecież Monika nie pisze o szybkości oznaczenia statusu odebrane od momentu nadania, tylko wyraźnie wypunktowuje nam z jakimi bolączkami się spotyka. Zacytuję jej słowa napisane tuż przed tobą i nalegam na uważne czytanie tematu.
Monika słuszne uwagi napisał(a):Denerwują mnie sytuacje, gdy:
1. osoba zamawia książkę, odebrała ją, odbioru nie potwierdza, chociaż na fincie jest kilka razy dziennie i do tego nie odpowiada na wiadomości.
2. osoba zamawia książkę, po czym wyjeżdża na wakacje, bez uprzedzenia, że taka sytuacja będzie miała miejsce.


Kwestie zbyt długiego dochodzenia przesyłek w ogóle tu nie mają nic do rzeczy, co wyjaśniłyśmy wcześniej, po mojej sugestii wysyłania książki pocztą 24h. Monice chodzi wyłącznie o czas upływający między dokonanym, widniejącym w systemie pocztowym, ODEBRANIEm przesyłki a faktycznym oznaczeniem tego w systemie finty. Chodzi o to, że przedłużanie momentu zmiany statusu na "Odebrane" może powodować u Wystawiającego zniecierpliwienie z powodu braku punktów na jego koncie.
Ananka
 
Posty: 287
Dołączył(a): 30 wrz 2011, o 22:12

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez anika13 » 10 wrz 2012, o 10:27

Rozumiem Monikę,bo to strasznie frustrujące czekać na upragnione punkty(które niełatwo zdobyć) i spotykać się z ignorancją niektórych użytkowników.
Oczywiście rozumiem,że na fincie świat się nie kończy,że ludzie mają masę problemów i różne rzeczy mogą nam się przytrafić.Ale korzystanie z tego serwisu
to też jakieś zobowiązanie i trzeba szanować innych użytkowników i ich oczekiwania.Wielu z nas jest mega uzależnionym książkoholikiem i fakt,że może się trafić w serwisie upragniona książka,a my nie mamy za co jej pobrać,bo transakcje nam "wiszą" nieodebrane,jest bardzo stresujący.I zapewniam,że też mam masę problemów w normalnym świecie,ale staram się szybko odpisywać na maile i potwierdzać przesyłki.
Najważniejsza jest komunikacja.Zdarzyło mi się,że nie mogłam wysłać książki w podanym terminie,zdarzyło się,że zaznaczyłam wysyłkę, a książkę z różnych względów wysłałam później-informowałam o tym użytkownika i zawsze spotykałam się ze zrozumieniem.Potrzebna jest też swego rodzaju empatia,bo to,że ktoś nie widzi problemu,nie znaczy,że dla innego nie jest to właśnie problemem i należy to uszanować:)
anika13
 
Posty: 42
Dołączył(a): 23 lut 2012, o 12:02

Re: Apel do Użytkowników

Postprzez Mietowe_Listki » 2 gru 2013, o 20:01

Ja jedynie trafiałam na osoby, od których zamawiałam, a one na fincie się nie pojawiały. Ale tu jest to wszystko sprawnie rozwiązane, jeden mail i admin to rozstrzyga. Jakiś czas temu na podaj.net miałam kilka mnie przyjemnych sytuacji i nikt mi nie pomógł. Straciłam książki, punkty itd.
Mietowe_Listki
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 sie 2013, o 14:28

Poprzednia strona

Powrót do Dyskusje o książkach

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości