Strona 1 z 1

Nie znaleziono użytkownika

PostNapisane: 30 cze 2012, o 08:21
przez boopoland
Mam mega problem z wiadomością prywatną.
Sprawa wygląda tak - pobrałam od vicious książkę i chciałam do niej napisac wiadomośc, ale za każdym razem nie mogę tego wysłac, bo pojawia się komunikat - Nie znaleziono użytkownika, ale z tego co widzę, użytkownik jest i ostatnio był tutaj wczoraj wieczorem. O co chodzi więc?

Obrazek

Re: Nie znaleziono użytkownika

PostNapisane: 30 cze 2012, o 09:19
przez admin
Użytkownik vicious został zablokowany w związku z nieudzielaniem odpowiedzi administracji w sprawie niezrealizowanych transakcji. Problem natomiast polega na tym, że do zablokowanego użytkownika nie można wysyłać wiadomości. Będziemy musieli prawdopodobnie zmienić zachowanie się aplikacji aby takie sytuacje były lepiej obsługiwane.

Jeśli viciuos posiada jakieś otwarte transakcje, których nie zrealizuje, zostaną one anulowane a punkty zwrócone zamawiającym.

Re: Nie znaleziono użytkownika

PostNapisane: 30 cze 2012, o 09:50
przez boopoland
Dzięki za szybką odpowiedź :)

admin napisał(a):Jeśli viciuos posiada jakieś otwarte transakcje, których nie zrealizuje, zostaną one anulowane a punkty zwrócone zamawiającym.

No właśnie w tym sęk ;). Teoretycznie, ile powinnam czekac na zrealizowanie przez vicious transakcji?
Pozdrawiam,
Ola

Re: Nie znaleziono użytkownika

PostNapisane: 30 cze 2012, o 19:51
przez admin
Wszystkie otwarte transakcje użytkownika vicious zostały anulowane i punkty zwrócone.