Strona 3 z 3

Re: Rozstrzyganie sporów - przypadek z życia wzięty

PostNapisane: 11 lip 2016, o 09:03
przez robur
susan napisał(a):Co to znaczy,że zamawiający nie chce potwierdzić odbioru? Otrzymał przesyłkę i powinien odnotować ten fakt w systemie. Jeżeli jest niezadowolony ze stanu przedmiotu,wystawia negatywny komentarz - ku przestrodze- i więcej nie pobiera nic od użytkownika, od którego dostał przesyłkę. Nie jesteśmy w przedszkolu,żeby dąsać się i mścić na innych - nie potwierdzę odbioru,bo NIE.


Odgrzewam starszy temat, który dla mnie okazał się aktualny. Właśnie umieściłem na "czarnej liście" zamawiającego który książkę pobrał, ale nie potwierdził odbioru, bo NIE.
Tu pragnę serdecznie podziękować Adminowi, który błyskawicznie zareagował. Takie postępowanie wpływa na opinię użytkowników o serwisie :)

Re: Rozstrzyganie sporów - przypadek z życia wzięty

PostNapisane: 11 lip 2016, o 19:29
przez admin
Z obserwacji wynika, że często użytkownik rejestruje się tylko po to, żeby nabyć tylko jeden przedmiot - punkty można kupić bez konieczności wystawiania własnych przedmiotów. W takich przypadkach równie często ma miejsce brak potwierdzenia odbioru zamówionego przedmiotu.