Korzystając z tego, że ruch na forum zamiera i warto byłoby pobudzić jakąś dyskusję, postanowiłem podzielić się z Wami problemem z jakim czasami musi borykać się administrator i poprosić o Wasze opinie na ten temat.
Administracja Finty może zabezpieczyć swoich użytkowników w pewnych sytuacja spornych (szczegóły dostępne tutaj). Niestety zdarzają się przypadki, gdy zamawiający stwierdza, że owszem, odebrał zamówiony przedmiot, ale jest on niezgodny z opisem dostępnym w momencie zamawiania. Strony transakcji nie są w stanie dojść do żadnego porozumienia. Zamawiający nie chce również odesłać przedmiotu do wystawiającego, ponieważ musiałby ponieść koszty związane z przesyłką.
Mamy sytuację patową, zamawiający nie potwierdza odbioru przedmiotu a co za tym idzie, wystawiający nie otrzymuje punktów za przedmiot. Transakcja nie może być również anulowana ponieważ administrator nie potrafi stwierdzić, komu powinny zostać przyznane punkty.
Czy macie może jakiś pomysł na rozwiązanie? Jak powinien zadziałać system w takim przypadku?