Strona 3 z 3

Re: Integracja z Paczką w Ruchu

PostNapisane: 8 mar 2017, o 22:14
przez susan
Adminie,czy nie dałoby się jakoś doprecyzować punktu odbioru? Żeby oprócz numeru było jeszcze np. miasto? Gdybym nie wiedziała,gdzie mieszka osoba,która zamówiła ode mnie przedmiot,miałabym olbrzymi problem z odnalezieniem konkretnego kiosku.Przejrzenie całej listy zajęłoby mi sporo czasu.

Re: Integracja z Paczką w Ruchu

PostNapisane: 9 mar 2017, o 11:07
przez admin
Nie za bardzo rozumiem. Po co szukać kiosku, czy do wysłania przesyłki nie wystarczy sam numer/kod punktu odbioru?

Re: Integracja z Paczką w Ruchu

PostNapisane: 9 mar 2017, o 12:14
przez susan
Przy wybieraniu kiosku,z którego będzie odbierana paczka wpisuje się miasto/kod pocztowy i dopiero wybiera się właściwy kiosk.Ten numer punktu odbioru jest widoczny na końcowym etapie,po kliknięciu na konkretny kiosk.

Re: Integracja z Paczką w Ruchu

PostNapisane: 9 mar 2017, o 20:25
przez admin
Rozumiem, postaram się w takim razie dołączyć dodatkowe informacje.

Re: Integracja z Paczką w Ruchu

PostNapisane: 13 mar 2017, o 18:11
przez admin
Od tej chwili szczegóły transakcji z wybraną formą wysyłki "Paczka w Ruchu" będą posiadać dodatkowo miasto, ulicę i opis lokalizacji wybranego punktu odbioru przesyłki. Niestety nie ma kodu pocztowego ale mam nadzieję, że informacje, które zostały dodane wystarczą do identyfikacji punktu odbioru.

Re: Integracja z Paczką w Ruchu

PostNapisane: 13 mar 2017, o 18:47
przez susan
Idealnie,dziękuję :)