Strona 1 z 1

brak potwierdzenia odbioru ksiązki

PostNapisane: 10 lis 2014, o 22:35
przez wazas
Witam! Pisałam w tej sprawie dwie wiadomości poprzez "kontakt", ale nie dostałam odpowiedzi. Użytkownik pobrał ode mnie książkę w dniu założenia konta na Fincie i od tamtego dnia nie logował się (28.10). Na jego prośbę wysłałam książkę listem poleconym, na moje e-maile nie odpowiada. Sądzę, że książka już do niego dotarła, ale nie mam z nim żadnego kontaktu.
W moich transakcjach "wiszą" też dwie bez komentarza - jedna z użytkowniczek nie odpowiada na e-maile z prośbą o komentarz, a druga ma zablokowane konto.
Proszę o wyjaśnienie, pozdrawiam.

Re: brak potwierdzenia odbioru ksiązki

PostNapisane: 11 lis 2014, o 08:06
przez Ananka
Wazas, podaj adminowi od razu linki z transakcjami, w których użytkowniczki nie dały komentarzy. Adminowi będzie łatwiej je uzupełnić. I link do transakcji, gdzie koleś nie loguje się i nie zaznacza odbioru.
wysłałam książkę listem poleconym. Sądzę, że książka już do niego dotarła, ale nie mam z nim żadnego kontaktu.
Przecież możesz sprawdzić w trackingu Poczty Polskiej, czy odebrano. List polecony to list droższy, ale z potwierdzeniem nadania i na nim - numerem przesyłki, który wprowadzasz do systemu śledzenia online.
Admin tylko odda punkty.
Wazas, admin ostatnio zarobiony, testujemy nową fintę, poza tym przecież jest człowiekiem tylko co ma życie prywatne i tydzień-dwa wolnego teraz pewnie. Autentycznie wiem i widzę, że nie ma czasu. Cierpliwości nam trza.

PS Adminie, nie działają polskie znaki diakrytyczne na portalu podczas składania zamówienia.
Tytuł: Śmierć i dziewczyna (-50%)
Reżyser: Roman Polański
Nośnik: DVD
Opakowanie: pudełko

I wej na giełdę, przej dalej, wszystkie ą,ę,ź,ś,ć,ł,ż są źle zakodowane wówczas.

Re: brak potwierdzenia odbioru ksiązki

PostNapisane: 11 lis 2014, o 09:46
przez admin
Nie dostałem żadnej wiadomości z formularza kontaktowego. Będę musiał sprawdzić, czy coś tam się czasem nie popsuło.

Jeśli chodzi o interwencję w sprawie nie zrealizowanych transakcji, bardzo proszę o użycie opcji "Zgłoś do administratora" na stronie szczegółów poszczególnych transakcji. Linki do transakcji z brakującymi komentarzami proszę przesłać ma PW.

Ananka napisał(a):PS Adminie, nie działają polskie znaki diakrytyczne na portalu podczas składania zamówienia.

Czy problem dotyczy strony z formularzem zamówienia (tam, gdzie wprowadza się m.in. adres zamawiającego), czy strony następnej (z potwierdzeniem wprowadzonych danych)? Czy problem się powtarza z innymi przedmiotami? Rozumiem również, że chodzi o aktualną wersję serwisu a nie testową.

Re: brak potwierdzenia odbioru ksiązki

PostNapisane: 11 lis 2014, o 11:05
przez Ananka
Nie wrócę teraz, nie pamiętam tak dokłądnie, a nie mam za co zamówić żeby przetestowac...
dziś zamówiłam od hiacynkti 2 filmy i dwa razy mi sie wyświetlał cały portal bez pl znaków (czyli jak pojawiło się zamówienie i sa 2 strony do potwierdzenia, gdzie pierwsza jest z rodzajem przesyłki a druga z moim adresem to obie chyba były poprzeinaczane, bo moje nazwisko i miejscowość też, bo np. nie miałam Ł Było przeinaczone na stronie z "PRZEJ DALEJ" i na adresowej też chyba)

chyba obie strony zamówienia! bo nie miałam ładnego adresu i nazwiska ((2 strona)) ani ładnej nazwy przedmiotu zamówienia (1 strona)
chyba obie
No ale przecież teraz nic nie zamówię już aby ci to sprawdzić, bo mam 9 pkt na koncie

Re: brak potwierdzenia odbioru ksiązki

PostNapisane: 11 lis 2014, o 11:16
przez wazas
Serdecznie dziękuję wszystkim za podpowiedzi, przesyłka jest odebrana 3 listopada, zgłosiłam już to do administratora.