anulowanie transakcji

Pytania i odpowiedzi dotyczące funkcjonalności serwisu

anulowanie transakcji

Postprzez nocnamalpa » 1 kwi 2014, o 21:53

Czy wg Was zabiegiem fair jest podjecie sobie decyzji pare dni (5 ) po zadeklarowaniu wysłania przesyłki?Na dodatek nie priorytetem. Czy powinnam wcześniej oczekiwać jakiejś wiadomości? Wcześniej ktoś do mnie pisał ,ale nie byłam w stanie odpisać ,a ksiażka niedługo pożniej zostala wysłana.Ja zostałam bez punktów ,ksiażki - i wydanej kasy(egzemplarz wysyłałam 2 razy).
nocnamalpa
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 13:57

Re: anulowanie transakcji

Postprzez admin » 2 kwi 2014, o 09:19

Jeśli chce Pani wyjaśnić tę sprawę na forum publicznym, to poproszę o link do transakcji, którą Pani kwestionuje. Jeśli woli jednak Pani nie upubliczniać sprawy, to poproszę o kontakt na [email protected]
admin
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07

Re: anulowanie transakcji

Postprzez nocnamalpa » 3 kwi 2014, o 22:47

https://www.finta.pl/transaction/15311

Już o tym rozmawialiśmy,a Pan uwaza ze wszystko jest w porządku ,a od wazas dostaje jeszcze 3 gwiazdki ,bo "ksiażka nie dotarła" -jakby to była moja wina,ze ona chciała zwykłym.
nocnamalpa
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 13:57

Re: anulowanie transakcji

Postprzez admin » 4 kwi 2014, o 06:47

Wazas nie mogła wybrać innej formy przesyłki ponieważ udostępniona była tylko przesyłka listem zwykłym i listem zwykłym priorytetowym. W takim przypadku ryzyko związane z zaginięciem przesyłki ponosi wystawiający (informacja o tym jest wyraźnie prezentowana podczas wystawiania przedmiotu do wymiany).

A teraz krótka historia tej transakcji:

Książka została zamówiona 26 stycznia 2014 roku
7 lutego na prośbę Wazas wysłałem maila do Pani z pytaniem o status transakcji
10 lutego status transakcji został zmieniony na "wysłane"
17 lutego transakcja została anulowana ponieważ książka nadal nie dotarła
Z tego co wiem, do tej pory książka nie dotarła

Ma Pani pretensje bezpośrednio do mnie, że transakcja została tak wcześnie anulowana. Być może tydzień od wysłania to faktycznie za krótko żeby stwierdzić, że przesyłka zaginęła. Decyzja została podjęta również na podstawie historii Pani konta i kontaktów z Panią. Wielokrotnie miałem problemy z kontaktem z Panią. Nie odpowiadała Pani na moje maile - nie tylko w tej sprawie ale również w wielu innych. Transakcje, w których była Pani stroną wystawiającą były wielokrotnie anulowane w związku z niewywiązywaniem się Pani z jej zobowiązań. Pani konto było również zablokowane z tego powodu. Wiele razy otrzymywałem również informacje od innych użytkowników o problemach z wymianami z Panią, które odbywały na podstawie umów prywatnych poza systemem.
admin
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07

Re: anulowanie transakcji

Postprzez nocnamalpa » 4 kwi 2014, o 16:13

Wiem,ze uzytkownik uzytkownik Wazas i tak zawsze wybiera list zwykły,bo twierdzi"ze zawsze do niej dochodza".To nie jest tak,ze ona biedna nie miała wyboru bo musiała wybrac nierejestrowany.To był mój bład ,ze nie dałam opcji listu poleconego,z tego powodu ,ze wazas wtedy nie paliłaby sie tak z anulowaniem przesyłki,bo wtedy punkty ja bym dostała.
A argumentacja tak wczesnego anulowania transakcji tym,ze wcześniej nie było ze mna kontaktu jest dosyc zabawna....
Zwlaszcza ze wazas sama mnie teraz olewa gdy pytam sie o powody takiej decyzji, wszystko jest po jej mysli i ma puntky z powrotem a mnie zostawiła na lodzieNajpierw mnie tak slodko prosiła o zmniejszenie punktów a teraz ma mnie gdzies.
Najprawdopodobniej jest tak,ze ona dostała przesylkę ,tylko książka miała 50 % rabatu(wystawiona ponad pół roku temu) a po anulowanu transakcji połowy puntków by nie dostała z powrotem
nocnamalpa
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 13:57

Re: anulowanie transakcji

Postprzez wazas » 4 kwi 2014, o 17:45

Zajrzałam do historii wiadomości. Nie prosiłam słodko, tylko zwyczajnie:
Witam! Czy mogę prosić o małą obniżkę? Pozdrawiam
Odpowiedź brzmiała:
Pewnie :)
Nie było pytania do formy wysyłki - rzeczywiście, listy zwykłe do mnie dochodzą. Tym razem niestety książka nie dotarła. Jeśli ja wysyłam listem zwykłym, ponoszę ew. konsekwencje tego, że książka nie dojdzie - przesyłka jest tańsza, ale ryzyko też jest.
Nie można komuś czynić zarzutu, jeśli nie ma się pewności -
Najprawdopodobniej jest tak, ze ona dostała przesylkę ,tylko książka miała 50 % rabatu(wystawiona ponad pół roku temu) a po anulowanu transakcji połowy puntków by nie dostała z powrotem

Sama Pani pisze "najprawdopodobniej", więc jednak nie "na pewno".
To był mój bład ,ze nie dałam opcji listu poleconego

Za błędy najczęściej musimy płacić.
Przykro mi, że książka nie dotarła do mnie, a jeszcze bardziej mi przykro, że dostaję z tego powodu obraźliwe e-maile.
wazas
 
Posty: 173
Dołączył(a): 17 cze 2011, o 20:28

Re: anulowanie transakcji

Postprzez nocnamalpa » 5 kwi 2014, o 00:27

wazas napisał(a): Za błędy najczęściej musimy płacić.



I nie wiem czemu tak medrkujesz,i tak byś jej nie wybrała...Chodziło mi o to ,ze z ta opcją to ja bym dostała punktywiec tobie nie byłoby tak spieszno do anulowania ,którego wciaz mi nie wyjasniłas ....
nocnamalpa
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 13:57

Re: anulowanie transakcji

Postprzez nocnamalpa » 5 kwi 2014, o 15:53

Oczywiście nadal nie umiesz nic powiedziec....jakim prawem decydujesz sie na anulowanie przesyłki bez mojej wiedzy kilka dni po wysyłce ???I nie czepiaj sie wysyłania zwykłym czy poleconym,tu chodzi o wybór przez pobierajacego ,jak widac niczeog sie nie nauczyłaś :

https://www.finta.pl/transaction/16429

Tutaj miałaś wszystkie rodzaje wysyłki,do wyboru ,do koloru a i tak bierzesz zwykły,wiec nie obwiniaj mnie ze nie podałam poleconego i za błedy trzeba płacic ,książka za piewrszym razem doszła ,to i za drugim pewnie też,ale transakcja juz wtedy była anulowana i nie masz obowiazku poinformowania mnie o tym


https://www.finta.pl/transaction/16058
https://www.finta.pl/transaction/16475
https://www.finta.pl/transaction/16208

Tutaj są pobrane od ciebie ksiazki,i jakos nie widzę listów poleconych ,tylko oferujesz same zwykłe ,zenada
nocnamalpa
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 13:57

Re: anulowanie transakcji

Postprzez nocnamalpa » 24 kwi 2014, o 22:08

wazas załosnym i jedynym wytłumaczeniem jest ciagłe i powtarzane do znudzenia :
"Słabo znasz zasady Finty - transakcji nie mogłam anulować, anulował ją Admin - jeśli masz jakieś pretensje, proszę to wyjaśniać z Adminem"
I wciąż nie potrafi wyjaśnic dlaczego postanowiła sobie zakonczyc transakcję i zwala wszystko na admina... a admin zamiast przetłumaczyc paniusi zeby poczekała jeszcze pare dni bo to zwykły list ,wysyła mi jakies maile w weekend ,kiedy ja ( jak wiele innych osób )nie otwiera kompa ,tylko spedza czas inaczej by w poniedziałek w południe dowiedziec sie ze anulowano mi transakcę,Tak,to bardzo profesjonalne podejscie serwisu.
nocnamalpa
 
Posty: 39
Dołączył(a): 6 lis 2011, o 13:57

Re: anulowanie transakcji

Postprzez admin » 25 kwi 2014, o 06:29

Zawsze, gdy wysyłam maila z prośbą o wyjaśnienie dotyczące jakiejś transakcji, informuję również o tym, że adresat ma 3 dni robocze (weekendy i święta nie wliczają się) na odpowiedź. Proszę nie kazać mi liczyć wszystkich maili wysłanych do Pani o nicku nocnamalpa, na które nie dostałem odpowiedzi.

Transakcja została anulowana po 7 dniach od oznaczenia, że została wysłana ale aż 29 (!) dni od zamówienia. Pani nocnamalpa twierdzi, że powinniśmy czekać dłużej. Ja twierdzę, że biorąc pod uwagę historię Pani konto, to i tak było bardzo długo.

Poza tym, książka do tej pory nie doszła, i nie mam żadnych powodów do tego, żeby uważać, że to nie jest prawda.
admin
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron