Problem z płatnością - giełda punktów

Pytania i odpowiedzi dotyczące funkcjonalności serwisu

Problem z płatnością - giełda punktów

Postprzez povc12 » 3 sie 2013, o 22:22

Witam.

Chciałem zakupić punkty na giełdzie. Wpisałem więc ilość i kliknąłem kupuję. Jedyną możliwość płatności jaką mam w tej chwili to Paypal i patrzyłem na stronie transferuj.pl wcześniej, że Paypala obsługuje. Jednak kiedy kliknąłem "kupuję" i pojawiły się opcje płatności, Paypala na liście nie było. Jako że w tej chwili nie mam możliwości zapłaty w inny sposób kliknąłem przycisk "cofnij" i wróciłem do finty, ale na stronie był komunikat "system czeka na potwierdzenie płatności". Czy muszę teraz płacić (a nie mam jak :/). Czy da się to jakoś odkręcić? dlaczego Paypala nie było na liście?
povc12
 
Posty: 46
Dołączył(a): 14 paź 2011, o 15:27

Re: Problem z płatnością - giełda punktów

Postprzez admin » 4 sie 2013, o 06:43

Jeśli próba płatności miała miejsce z poziomu zamawiania przedmiotu, zamawiany przedmiot rezerwowany jest na godzinę (w tym czasie nie jest dostępny dla nikogo innego) w oczekiwaniu na potwierdzenie płatności. Jeśli w tym czasie płatność nie zostanie potwierdzona, przedmiot jest odblokowywany.

Transferuj.pl oferuje różne kanały płatności, m.in również paypal. Jednak to, jakie kanały płatności są dostępne w serwisie, zależy już od właściciela serwisu. Finta nie korzysta z płatności przez paypal ze względu na wysokie prowizje pobierane za ten kanał płatności.

Być może użycie mpay.pl może być jakąś alternatywą w tym przypadku.
admin
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07

Re: Problem z płatnością - giełda punktów

Postprzez povc12 » 4 sie 2013, o 13:24

Witam :)

Punktów nie kupowałem przy próbie pobrania książki, tylko chciałem mieć jakieś na zaś. Czyli nic się nie stanie jak się rozmyśliłem i nie zapłacę? Po prostu kupię kiedy indziej w takim razie. Wydaje mi się, że po kliknięciu przycisku "cofnij" moja chęć zakupu punktów została anulowana, ale nie jestem pewien.
povc12
 
Posty: 46
Dołączył(a): 14 paź 2011, o 15:27

Re: Problem z płatnością - giełda punktów

Postprzez admin » 4 sie 2013, o 20:13

Oczywiście zawsze można zrezygnować z zakupu punktów. Jedyną konsekwencją jest to, że kolejną próbę zakupu punktów można podjąć dopiero po godzinie od rozpoczęcia tej, z której się wycofaliśmy.
admin
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07

Re: Problem z płatnością - giełda punktów

Postprzez Ananka » 6 sie 2013, o 15:29

povc12, przejrzałam Twój profil, przemyślałam to sobie i wiem, że mogę ci zaufać. Jeśli potrzebujesz punktów, możesz mi przysłać pieniądze na konto (wszystko jedno jakim sposobem) i ja Ci najszybciej jak to możliwe zaraz po zaksięgowaniu kwoty mogę przesłać wskazaną przez Ciebie liczbę fintopunktów na Twoje konto tutaj w serwisie (kurs 100 pkt=10 zł).
Nr mojego konta czy nr tel. kom. mogę podać ci na PW. Jeśli potrzebujesz punktów, a giełda Ci nie działa i nie masz możliwości inaczej ich pozyskać, to możesz do mnie pisać, bo ja mogę Ci szybko punkty przelać tutaj, jak nie możesz przez giełdę.
Ananka
 
Posty: 287
Dołączył(a): 30 wrz 2011, o 22:12


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron