Strona 1 z 1

Transakcja "czeka na potwierdzenie płatności"

PostNapisane: 13 lip 2013, o 17:35
przez gajga
Miałam za mało punktów przy próbie pobrania przedmiotu, moja wina, nie zauważyłam, ale... ponieważ miałam punkty do sprzedania, więc wycofałam ofertę sprzedaży. Teraz mam na koncie ponad 500 punktów, a nie mogę pobrać czegoś za 120, bo pojawia mi się właśnie taki komunikat dotyczący transakcji: Czeka na potwierdzenie płatności. Nie chcę kupować punktów. Co z tym zrobić?

Re: Transakcja "czeka na potwierdzenie płatności"

PostNapisane: 13 lip 2013, o 18:21
przez gajga
No i problem rozwiązał się sam :) A może admin pomógł? Dziękuję :)

Re: Transakcja "czeka na potwierdzenie płatności"

PostNapisane: 13 lip 2013, o 19:18
przez admin
Problem rozwiązał się automatycznie :)

W przypadku, gdy próbujemy zamówić przedmiot, na który nie mamy wystarczającej liczby punktów, system proponuje zakup punktów po aktualnym kursie giełdowym. Jeśli potwierdzamy chęć zakupu, zostajemy przekierowani na stronę integratora płatności w celu dokonania płatności za punkty. W międzyczasie przedmiot jest blokowany na 1 godzinę. Jeśli w tym czasie przyjdzie potwierdzenie dokonania płatności za punkty, transakcja jest automatycznie zawierana. W innym przypadku, jeśli w ciągu godziny płatność za punkty nie zostaje potwierdzona, blokada przedmiotu jest zwalniana i jest on ponownie dostępny do wymiany.