Transakcja "czeka na potwierdzenie płatności"

Pytania i odpowiedzi dotyczące funkcjonalności serwisu

Transakcja "czeka na potwierdzenie płatności"

Postprzez gajga » 13 lip 2013, o 17:35

Miałam za mało punktów przy próbie pobrania przedmiotu, moja wina, nie zauważyłam, ale... ponieważ miałam punkty do sprzedania, więc wycofałam ofertę sprzedaży. Teraz mam na koncie ponad 500 punktów, a nie mogę pobrać czegoś za 120, bo pojawia mi się właśnie taki komunikat dotyczący transakcji: Czeka na potwierdzenie płatności. Nie chcę kupować punktów. Co z tym zrobić?
gajga
 
Posty: 152
Dołączył(a): 8 paź 2011, o 17:08

Re: Transakcja "czeka na potwierdzenie płatności"

Postprzez gajga » 13 lip 2013, o 18:21

No i problem rozwiązał się sam :) A może admin pomógł? Dziękuję :)
gajga
 
Posty: 152
Dołączył(a): 8 paź 2011, o 17:08

Re: Transakcja "czeka na potwierdzenie płatności"

Postprzez admin » 13 lip 2013, o 19:18

Problem rozwiązał się automatycznie :)

W przypadku, gdy próbujemy zamówić przedmiot, na który nie mamy wystarczającej liczby punktów, system proponuje zakup punktów po aktualnym kursie giełdowym. Jeśli potwierdzamy chęć zakupu, zostajemy przekierowani na stronę integratora płatności w celu dokonania płatności za punkty. W międzyczasie przedmiot jest blokowany na 1 godzinę. Jeśli w tym czasie przyjdzie potwierdzenie dokonania płatności za punkty, transakcja jest automatycznie zawierana. W innym przypadku, jeśli w ciągu godziny płatność za punkty nie zostaje potwierdzona, blokada przedmiotu jest zwalniana i jest on ponownie dostępny do wymiany.
admin
 
Posty: 1143
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron