Strona 9 z 10

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 10 wrz 2014, o 14:12
przez danonka
Witam, jestem nowa na tym serwisie i mam kilka pytan, bo chyba jestem za stara i nic nie moge zrozumieć :D
po pierwsze dzis wysłałam przelew weryfikacyjny i zastanawiam ile trwa proces weryfikacji, to znaczy kiedy moje konto zostanie zweryfikowana
Po drugie, co znaczy, ze ktoś dodał mój przedmiot do schowka?
Pozdrwiam

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 10 wrz 2014, o 18:49
przez robur
Pozdrowienia z aledil.pl :)
To, że ktoś ma Twoją płytę w schowku oznacza że go zainteresowała i zanotował ją sobie aby nie zapomnieć :)
Na pierwsze pytanie lepiej odpowie Tobie Admin.

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 11 wrz 2014, o 11:38
przez admin
Weryfikacja rozpoczyna się dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie. Przelewy zwykle dochodzą w ciągu 1-2 dni roboczych i taki jest mniej więcej czas od wysłania przelewu przez użytkownika do zmiany statusu jego konta na "zweryfikowane".

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 4 sty 2015, o 01:35
przez WhateverYouLike
Cześć,

Jestem świeżakiem tutaj i mam pytanie odnośnie naliczania "podatku". Chodzi o moment naliczenia, przykładowo wystawię dziś parę książek i wykonam przelew weryfikacyjny. Weryfikacja zostanie dokonana w poniedziałek a we wtorek ktoś pobierze ode mnie książkę wystawioną przed weryfikacją. Jaki podatek zapłacę - 5 czy 10%?

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 4 sty 2015, o 12:37
przez admin
Podatek naliczany jest w momencie zawierania transakcji. Jeśli w momencie zamawiania przedmiotu Wystawiający posiada zweryfikowane konto, to ta transakcja objęta będzie podatkiem w wysokości 5%, w innym przypadku potrącone zostanie 10%.

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 8 cze 2021, o 20:31
przez odnolist1
CZłożyłem zamówienie, ale przypadkowo usunąłem konto. Сzy mogę bezpiecznie zapłacić za zamówienie z usuniętego konta, a następnie je odebrać?

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 9 cze 2021, o 20:50
przez admin
odnolist1 napisał(a):CZłożyłem zamówienie, ale przypadkowo usunąłem konto. Сzy mogę bezpiecznie zapłacić za zamówienie z usuniętego konta, a następnie je odebrać?

Z jakiego konta składane było zamówienie?

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 10 sty 2022, o 21:06
przez wazas
Witam, nie mogę kupić punktów, występuje komunikat: Wystąpiły błędy podczas ładowania strony. Wystąpiły błędy podczas tworzenia transakcji.

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 11 sty 2022, o 13:10
przez admin
Faktycznie jest jakiś problem z zakupem punktów. Postaram się jak najszybciej to poprawić.

Re: Pomożecie? Pomożemy!

PostNapisane: 11 sty 2022, o 21:11
przez wazas
Faktycznie jest jakiś problem z zakupem punktów. Postaram się jak najszybciej to poprawić.

Dziękuję