Strona 1 z 1

Brak weryfikacji konta

PostNapisane: 21 sie 2015, o 14:15
przez sparrowsspirit
Potrzebuję skontaktować się z administratorem portalu, czy jest to możliwe? Wysłałem przelew w celu zweryfikowania konta, jednak od dwóch dni czekam na przeprowadzenie tej operacji. Chcę się upewnić czy przelew na pewno dotarł.
Pozdrawiam

Re: Brak weryfikacji konta

PostNapisane: 21 sie 2015, o 18:39
przez susan
Najszybciej uzyskasz odpowiedź, jak napiszesz prywatną wiadomość http://www.finta.pl/user/admin

Re: Brak weryfikacji konta

PostNapisane: 22 sie 2015, o 07:09
przez admin
Pierwsza sprawa odnośnie weryfikacji konta. Weryfikacja może nastąpić dopiero po zaksięgowaniu płatności, co trwa zwykle 1-2 dni roboczych od wysłania przelewu.

Druga sprawa dotycząca kontaktu z administratorem. Poniżej przedstawiam kilka kanałów komunikacji:

1. Strona "Kontakt" (link dostępny zawsze w stopce na dole strony) - http://www.finta.pl/contact
2. Wiadomość prywatna do użytkownika admin. Można ją wysłać po wejściu na profil użytkownika - http://www.finta.pl/user/admin (dzięki Susan :) )
3. Pytanie na forum - forum przeglądam regularnie i zawsze reaguję na pytania