brak potwierdzenia odbioru książki

Pytania i odpowiedzi dotyczące funkcjonalności serwisu

brak potwierdzenia odbioru książki

Postprzez wieczorem » 12 mar 2015, o 14:49

Witam,
Dnia 18 lutego 2015 roku użytkownik zweryfikowany fasola84 zamówiła u mnie książkę. Wysłałam ją dnia 23 lutego i do tej pory nie mam potwierdzenia jej odbioru. Użytkowniczka ta ostatnio logowała się na stronie w dniu zamówienia mojej książki. Wysłałam do niej wiadomość prywatną, ale nie mam odpowiedzi.
Czuję się oszukana i okradziona i z książki i punktów.
Czy administrator może coś z tym zrobić? Przecież użytkowniczka ma konto zweryfikowane czyli macie chyba do niej jakiś kontakt?
wieczorem
 
Posty: 10
Dołączył(a): 29 cze 2012, o 09:04

Re: brak potwierdzenia odbioru książki

Postprzez admin » 12 mar 2015, o 15:40

Oczywiście, że administrator coś z tym zrobi :)

W takich sytuacjach zawsze proszę używać opcji "Zgłoś Administratorowi" na stronie ze szczegółami transakcji. Odpowiednią procedurę rozpocznę jak tylko otrzymam zgłoszenie. Zwykle kończy się to przekazaniem punktów stronie pokrzywdzonej także proszę się nie bać, nie będzie Pani okradziona.
admin
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 4 lut 2011, o 16:07


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron