Darmowa wysyłka
Czym jest
Serwis finta.pl jest platformą bezgotówkowej wymiany przedmiotów. Do określania wartości wymienianych przedmiotów służą punkty, które spełniają w serwisie rolę wirtualnej waluty.
Wystawienie do wymiany jednej książki zajmuje zaledwie kilkanaście sekund. W kilka chwil możesz wystawić wszystkie swoje książki, których już dawno nie otwierałeś. Sprawdź jak łatwo i szybko możesz je wymienić na inne spośród tysięcy nowych i używanych książek dostępnych na Fincie!
Nie musisz również ograniczać się tylko do książek. Na Fincie wymienić możesz równie łatwo swoje filmy, gry, muzykę i inne przedmioty. Możesz więc wymienić swoje książki na gry, filmy na muzykę, itd.
Aha, jeszcze jedna sprawa. Koszt wysyłki zawsze wliczony jest w cenę przedmiotu. Zamawiając przedmioty od innych użytkowników nie musisz więc nigdy martwić się dodatkowymi kosztami związanymi z wysyłką.
Dołącz do nas już dziś!Jak to działa?
1 | ZAREJESTRUJ SIĘ Załóż konto i wymieniaj sie za darmo! |
2 | WYSTAW SWOJE KSIĄŻKI Dodaj przedmioty, które chcesz wymienić. Każdy przedmiot wyceniasz podając liczbę punktów, jaką za niego oczekujesz. |
3 | ZBIERAJ PUNKTY Za każdy zamówiony u Ciebie przedmiot dostaniesz określoną przez siebie liczbę punktów. |
4 | ZAMAWIAJ INNE KSIĄŻKI Zgromadzone punkty będziesz mógł wymienić na dowolny przedmiot innego użytkownika. |
Zobacz na co możesz się wymienić
- Dzikie serce Kroniki Czerwonej pustyni
- 410 pkt / 41,00 PLN
- Jezus z Judenfeldu : alpejski przypadek księdza Grosera
- 320 pkt / 32,00 PLN
- Wojna w blasku dnia Księga 1
- 445 pkt / 44,00 PLN
- Druga cesarzowa
- 390 pkt / 39,00 PLN
- Delikatność
- 320 pkt / 32,00 PLN
- Angelina
- 450 pkt / 45,00 PLN
- Oślepiający nóż
- 480 pkt / 48,00 PLN
- Poślij chociaż słowo
- 510 pkt / 51,00 PLN
- Style w modzie
- 475 pkt / 47,00 PLN
9867 | Tyle książek jest w tej chwili dostępnych do wymiany | |
39922 | Tylu wymian dokonali już nasi użytkownicy |
Najczęstsze pytania
Jak wycenić w punktach wystawiany przedmiot?
Najlepszym sposobem na wycenę jest chyba obserwacja rynku i porównanie cen podobnych przedmiotów wystawionych do wymiany przez innych użytkowników.
Kierując się starą zasadą, że towar jest wart tyle, ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić, najlepiej byłoby obserwować ceny przedmiotów, które zostały wymienione. Finta udostępnia Ci historię wszystkich transakcji, które miały miejsce od początku istnienia platformy.
Jak zdobyć punkty potrzebne do zamawiania przedmiotów?
Podstawowym sposobem zdobycia punktów na Fincie jest wymiana przedmiotów. Wystaw do wymiany swoje przedmioty, wyceń je w punktach, i jeśli ktoś je zamówi, Ty otrzymasz punkty (oczywiście zgodnie z obowiązującymi zasadami, czyli po potwierdzeniu odbioru przez Zamawiającego).
Bardzo wygodnym i najszybszym sposobem zdobycia punktów jest ich kupno na giełdzie punktów od innych użytkowników portalu. Giełda umożliwia kupującym zakup w trybie on-line, co oznacza, że kupujący dostanie punkty natychmiast po potwierdzeniu płatności. Cena punktów zależy od zleceń sprzedaży złożonych przez sprzedających i może się zmieniać w czasie.
Kolejnym źródłem punktów na Fincie może być udział w Programie Partnerskim. Bez żadnych formalności, każdy zarejestrowany użytkownik posiadający zweryfikowane konto może wziąć w nim udział i zacząć zarabiać od zaraz.
Czy mogę sprzedać punkty?
Punktami można dowolnie dysponować. Można je przelać innemu użytkownikowi serwisu bezpłatnie lub odpłatnie, samemu ustalając warunki przekazania. Punkty można również sprzedać na giełdzie punktów.
Czy wymiana przedmiotów jest bezpieczna? Czy Finta zapewnia zwrot punktów?
Finta.pl dołożyła wszelkich starań, żeby wymiana przedmiotów byla bezpieczna zarówno dla Wystawiającego przedmiot do wymiany jak i dla Zamawiającego ten przedmiot.
Przede wszystkim, aby zamówić jakikolwiek przedmiot Zamawiający musi mieć określoną liczbę punktów. Punkty pobierane są od Zamawiającego automatycznie po potwierdzeniu zamówienia. Punkty te przechodzą na konto Wystawiającego przedmiot dopiero po potwierdzeniu odbioru tego przedmiotu przez Zamawiającego.
Oczywiście mogą zdarzyć się sytuacje gdy któraś ze Stron wymiany zostanie pokrzywdzona - np. przedmiot nie zostanie wysłany, zaginie podczas transportu lub jego odbiór nie zostanie potwierdzony. W pierwszej kolejności Strony wymiany powinny się ze sobą skontaktować i spróbować wyjaśnić zaistniałą sytuację. Strona, z winny której taka sytuacja zaistniała, może na własną rękę zrekompensować straty stronie pokrzywdzonej np. poprzez przelanie punktów na jej konto. Jeśli żadna ze Stron nie będzie poczuwać się do winy lub jeśli nie będzie możliwości skontaktowania się, spory będą rozstrzygane indywidualnie przez Administrację portalu.
Dołącz do nas już dziś!